nutizie

I picculi partenarii chì prestanu attenzione à u settore chimicu duverianu avè rimarcatu pocu fà chì l'industria chimica hà iniziatu una forte crescita di i prezzi. Quali sò i fattori realistici dietro a crescita di i prezzi?

(1) Da u latu di a dumanda: l'industria chimica cum'è industria prociclica, in l'era post-epidemica, cù a ripresa cumpleta di u travagliu è di a produzzione di tutte l'industrie, a macroecunumia di a Cina si riprende cumpletamente, l'industria chimica hè ancu assai pròspera, cusì cunduce a crescita di materie prime upstream cum'è fibre viscose di base, spandex, etilenglicole, MDI, ecc. [L'industrie procicliche si riferenu à l'industrie chì operanu cù u ciclu ecunomicu. Quandu l'ecunumia cresce, l'industria pò fà boni prufitti, è quandu l'ecunumia hè depressa, i prufitti di l'industria sò ancu depressi. I prufitti di l'industria cambianu constantemente secondu u ciculu ecunomicu.

(2) In u latu di l'offerta, l'aumentu di u prezzu pò esse statu influenzatu da un clima estremu fretu in i Stati Uniti: i Stati Uniti sò stati culpiti da dui grandi periodi di fretu estremu in i ghjorni passati, è i prezzi di u petroliu sò stati spinti da e nutizie chì a pruduzzione, a trasfurmazione è u cummerciu di u petroliu è di u gasu in u statu energeticu di u Texas sò state severamente perturbate. Ùn solu sta hà un impattu largu nantu à l'industria di u petroliu è di u gasu di i Stati Uniti, ma alcuni di i campi chiusi è e raffinerie piglianu più tempu per recuperà.

(3) Da a prospettiva di l'industria, a produzzione è a fornitura di materie prime di prudutti chimichi sò basicamente cuntrullati da cumpagnie principali cù alti ostaculi à l'entrata. L'alte barriere à l'ingressu di l'industria pruteghjanu l'imprese in l'industria, purtendu à a forte crescita di i prezzi di e materie prime finu. Inoltre, u putere di negoziazione di l'imprese medie è downstream hè debule, ciò chì rende impossibile formà una forza cumuna efficace per limità a crescita di i prezzi.

(4) Dopu à un annu di ripresa, u prezzu internaziunale di u petroliu hè tornatu à u massimu di $ 65 / BBL, è u prezzu aumenterà più rapidamente è più rapidamente per via di inventarii più bassi è di costi marginali più alti per u riavvio di l'attività di produzione upstream.


Tempu di posta: Maghju-19-2021