nutizie

1. Principiu

Quandu a resina d'acqua hè rivestita nantu à a superficia di u sustrato, una parte di l'agente di umidificazione hè in u fondu di u revestimentu, chì hè in cuntattu cù a superficia per esse bagnata, u segmentu lipofilu hè adsorbitu nantu à a superficia solida. e il gruppo idrofilo si estende verso l'esterno verso l'acqua.U cuntattu trà l'acqua è u sustrato diventa u cuntattu trà l'acqua è u gruppu idrofilu di l'agente di umidità, furmendu una struttura sandwich cù l'agente di umidità cum'è a capa intermedia.Fate più faciule per sparghje a fase di l'acqua, in modu di ottene u scopu di umidità.Un'altra parte di l'agente di bagnamentu basatu in acqua esiste nantu à a superficia di u liquidu, u so gruppu idrofilu si estende à l'acqua liquida, è u gruppu idrofobicu hè espostu à l'aria per furmà una capa monomolecular, chì riduce a tensione superficiale di u revestimentu è prumove un megliu umidificazione di u revestimentu.sustrato, in modu à ghjunghje u scopu di wetting.

2. Certi spirienza in l 'usu di agenti wetting-basatu acqua

In a pruduzzione attuale, quandu si cunsiderà a capacità di umidificazione di a resina, ùn hè micca solu a dimensione di a tensione di a superficia statica, ma ancu a dimensione di a tensione di a superficia dinamica deve esse cunsideratu, perchè in u prucessu di rivestimentu di a resina, sottu à l'azzione di u stress, À questu tempu, u più bassu hè a tensione dinamica di a superficia, u megliu hè u bagnatu.À questu tempu, u più veloce l'agente di umidificazione forma una capa monomolecular nantu à a superficia di u revestimentu, vale à dì, più veloce hè a furmazione di una strata moleculare orientata, u più favurevule à a molla.L'agenti di umidificazione chì cuntenenu fluoru riduce principarmenti a tensione di a superficia statica, è l'agente di umidificazione di silicone pò riduce assai bè a tensione di a superficia dinamica.Per quessa, in u prucessu di l'applicazione pratica, hè assai impurtante di sceglie un agentu di umidificazione adattatu secondu a situazione attuale.impurtante

3. U rolu di dispersanti basati in acqua

A funzione di i dispersanti basati in acqua hè di utilizà agenti di umidificazione è di dispersione per riduce u tempu è l'energia necessaria per compie u prucessu di dispersione, stabilizzà a dispersione di pigmenti dispersi, mudificà e proprietà di a superficia di e particelle di pigmentu, è aghjustà a mobilità di e particelle di pigmentu.Specificamenti riflette in i seguenti aspetti:

1. Improve u gloss è cresce l'effettu leveling.U gloss in realtà dipende principalmente da a sparghjera di a luce nantu à a superficia di u revestimentu (vale à dì, un certu livellu di flatness. Di sicuru, hè necessariu di determinà s'ellu hè abbastanza pianu cun un strumentu di prova, micca solu u numeru è a forma). di i particeddi primariu, ma dinù u so cumminazzioni.metudu), quandu u grannizza particeddi hè menu cà 1/2 di u lume incidente (stu valore hè incerta), cumpariscerà cum'è luce rifratta, è u gloss ùn cresce.In u listessu modu, u putere di cupertura chì si basa nantu à a sparghjera per furnisce u putere di cupertura principale ùn aumenterà micca (eccettu u neru di carbone assorbe principalmente a luce, scurdate di pigmenti organici).Nota: A luce incidente si riferisce à a gamma di luce visibile è u nivellu ùn hè micca bonu;ma attente à a riduzzione di u nùmeru di particeddi primari, chì riduce a viscosità strutturale, ma l'aumentu di a superficia specifica riducerà u nùmeru di resina libera.S'ellu ci hè un puntu di equilibriu ùn hè micca bonu.Ma in generale, u nivellu di i rivestimenti in polvere ùn hè micca cusì bellu pussibule.

2. Impedisce u culore flottante da a fioritura.

3. Improve a forza di tinting Nota chì a forza di tinting ùn hè micca u più altu pussibule in u sistema di tonificazione automatica.

4. Reduce a viscosità è cresce a carica di pigmentu.

5. Reducing floculation hè cusì, ma più fine hè a particella, u più altu hè l'energia di a superficia, è

u dispersant cù una forza di adsorption più altu hè necessariu, ma u dispersant cù una forza di adsorption troppu alta pò causà effetti avversi nantu à u rendiment di a film di revestimentu.

6. U mutivu di aumentà a stabilità di almacenamiento hè simile à quì sopra.Quandu l'stabilità di u dispersante ùn hè micca abbastanza, l'stabilità di almacenamento diventerà peghju (di sicuru, ùn hè micca prublema da a vostra stampa).

7. Aumentà u sviluppu di u culore, aumenta a saturazione di u culore, aumenta a trasparenza (pigmenti organici) o putenza oculta (pigmenti inorganici).


Tempu di Postu: 13-Jan-2022