nutizie

Siccomu a viscosità di a resina d'acqua hè assai bassu, ùn pò micca risponde à i bisogni di l'almacenamiento è a prestazione di custruzzione di u revestimentu, per quessa, hè necessariu d'utilizà un addensante adattatu per aghjustà a viscosità di u revestimentu d'acqua à u statu currettu.

Ci sò parechje varietà di addensanti.Quandu selezziunate i thickeners, in più di a so efficienza di addensamentu è u cuntrollu di a reologia di u revestimentu, alcuni altri fattori anu da esse cunsideratu per fà chì u revestimentu hà u megliu rendimentu di custruzzione, u megliu aspettu di film di revestimentu è a più longa vita di serviziu.

A selezzione di e spezie addensanti hè principalmente basatu nantu à a necessità è a situazione attuale di a formulazione.

Quandu selezziunate è utilizendu addensanti, questi sò impurtanti.

1. L'HEC di u pesu molekulari altu hà un gradu più grande di entanglement paragunatu à u pesu molekulari bassu è mostra una efficienza di ispessimentu maiò durante u almacenamentu.È quandu u tassu di cisura aumenta, u statu di avvolgimentu hè distruttu, u più grande hè u tassu di cisura, u più chjucu l'effettu di u pesu moleculare nantu à a viscosità.Stu miccanisimu thickening ùn hà nunda di fà cù u materiale di basa, pigmenti è additivi usatu, solu bisognu di sceglie u pesu moleculare dritta di cellulosa è aghjustà a cuncintrazzioni di thickener pò arrivare a viscosità dritta, è cusì largamente usatu.

2.HEUR thickener hè una suluzione aqueous viscosa cù diol o diol ether cum'è co-solvent, cù cuntenutu solidu di 20% ~ 40%.U rolu di u co-solvente hè di inibisce l'aderenza, altrimenti tali addensanti sò in u statu di gel à a stessa cuncentrazione.À u listessu tempu, a presenza di solvente pò evità u pruduttu da a congelazione, ma deve esse riscaldatu in l'invernu prima di l'usu.

3. I prudutti di pocu solidu è viscosità sò faciuli di dispunì è ponu esse trasportati è almacenati in massa.Per quessa, certi thickeners HEUR hannu differente cuntenutu solidu di u listessu pruvista prodottu.U cuntenutu di co-solvente di thickeners bassu viscosità hè più altu, è a viscosità mid-shear di a pittura serà ligeramente più bassu quandu s'utilice, chì pò esse compensatu da riducendu u co-solvent aghjuntu in altrò in a formulazione.

4. Sutta cunnizzioni mischjà adattatu, HEUR low-viscosity pò esse aghjuntu direttamente à pitture lattice.Quandu si usanu prudutti d'alta viscosità, u addensante deve esse diluitu cù una mistura d'acqua è co-solvente prima di pudè aghjunghje.Sè aghjunghje l'acqua per dilute l'espessante direttamente, riducerà a cuncentrazione di u co-solvente originale in u pruduttu, chì aumenterà l'aderenza è pruvucarà a viscosità.

5. Adding thickener à u cisterna di mischju deve esse fermu è lentu, è deve esse postu longu u cisterna muru.A vitezza di l'aghjunzione ùn deve esse cusì veloce chì l'espessante ferma nantu à a superficia di u liquidu, ma deve esse trascinatu in u liquidu è sbulicatu intornu à l'arburetu di stirring, altrimenti l'espessante ùn serà micca mischju bè o l'espessante serà troppu grossu. o flocculate per via di l'alta cuncentrazione lucale.

6. thickener HEUR hè aghjuntu à u tank mixing paint dopu àutri cumpunenti liquidu è nanzu emulsion, accussì comu à assicurà massimu gloss.

7. L'ispessitori HASE sò aghjuntu direttamente à a pintura in a forma di emulsione in a fabricazione di emulsioni di vernice senza diluzione previa o pre-neutralizazione.Pò esse aghjuntu cum'è l'ultimu cumpunente in a fase di mischju, in a fase di dispersione di pigmentu, o cum'è u primu cumpunente in a mistura.

8. Siccomu HASE hè una emulsione d'acidu altu, dopu l'aghjunghje, se ci hè alkali in a pintura di emulsione, cumpete per questu alkali.Per quessa, hè necessariu di aghjunghje l'emulsione thickener HASE lentamente è fermamente, è stir well, altrimenti, farà u sistema di dispersione di pigmentu o inestabilità locale di l'emulsione binder, è l'ultimu hè stabilizatu da u gruppu di superficia neutralizatu.

9. L'alkali pò esse aghjuntu prima o dopu chì l'agente addensante hè aghjuntu.U vantaghju di aghjunghje nanzu hè di assicurà chì nisuna inestabilità lucale di a dispersione di pigmentu o di l'emulsione di l'emulsione ùn serà causata da l'addensante chì piglia l'alkali da a superficia di u pigmentu o liant.U vantaghju di aghjunghje l'alkali dopu hè chì i particeddi addensanti sò ben dispersi prima ch'elli sò gonfiati o dissoluti da l'alkali, prevenendu l'ingrossu o l'agglomerazione lucali, secondu a formulazione, l'equipaggiu è a prucedura di fabricazione.U metudu più sicuru hè di dilute l'espessore HASE cù l'acqua prima è dopu neutralizà cù l'alkali in anticipu.

10. HASE thickener accumincia a swell à un pH di circa 6, è l'efficienza di l'engrossimentu entra in pienu ghjocu à un pH di 7 à 8. Ajusting the pH of latex paint à sopra à 8 pò mantene u pH di latex paint da diminuisce sottu 8. , assicurendu cusì a stabilità di a viscosità.


Tempu di Postu: Aug-05-2022