nutizie

Features:
1. Prutezzione di l'ambiente verde, senza odore, senza catalizzatore, guariscenza rapida, cù una prutezzione di basa generale durante a custruzzione, pò esse appiicata nantu à qualsiasi superficia curva, superficia inclinata è superficia verticale.
2. Ùn hè micca sensitivu à l'umidità è l'umidità, è ùn hè micca affettatu da a siccità è l'umidità di l'ambienti durante a custruzzione.Pò esse custruitu nantu à e superfici umide è secche, è hè faciule d'operazione.
3. Hà una forte adattabilità ambientale, è a custruzzione risponde à i bisogni di u grossu, chì supera i disadvantages di u poviru bonding è a cunnessione di stubble lax in a custruzzione precedente di split-layer.
4. Hà una bona aderenza à a superficia di cimentu armatu, forza anti-inflazione, tenacità, resistenza à l'oliu è resistenza à l'erosione di l'acqua.
5. Hà una excelente resistenza à u congelamentu è a stabilità termale.
6. Hà una bona impermeabilità à l'aria è l'acqua.Hè impermeable à l'acqua per 24 ore sottu pressione 3Mpa, è u materiale ùn hà micca cambiatu.
7. Diversi pigmenti è fillers ponu esse aghjuntu, è i prudutti di culori diffirenti ponu esse fatti secondu i bisogni di i clienti per scuntrà u mercatu.
8. Sutta a cundizione di l'immersione longu in l'acqua, l'anti-corrosione è l'impermeabilizazione di l'edificazioni nantu à a superficia upstream è downstream ùn falà micca è ùn sferisce micca.
9. Stu pruduttu hà una alta resistenza anti-aging, anti-ultraviolet, forte resistenza à l'alternazione secca è umida, una bona prestazione anti-microbiana è corrosione di l'acidu, nitric, alkali, sali, gasoline, carbone è diesel.
10. Ùn serà micca forte dopu a rimpiazzamentu di u friddu, una resistenza eccellente di u clima, senza pulverizazione, senza tartaruga, una bona stabilità termale, una forza di compattazione di materiale alta, senza giunzioni in scraping è revestimentu, è un rendimentu eccezziunale anti-corrosione è impermeabile.

Indicatori tecnichi di u produttu:
(1) Adesione di emulsione di poliacrilatu anti-corrosione mortaio impermeabile
1. Bonding cù piastra d'acciaio: A forza di ligame di u mortaru impermeable di l'emulsione di poliacrilatu anti-corrosione è u piattu d'acciaio hè più di 2 volte più altu ch'è quellu di u mortar ordinariu, è a forza di u ligame serà migliurata di più sottu curazione secca.
2 In cunfrontu cù a forza di ligame di u mortar anticu è u mortaru di cimentu ordinariu, a forza di ligame di a superficia umida di l'emulsione di poliacrilatu anti-corrosione è u mortar impermeabile pò esse aumentata da 3 à 4 volte.
(2) A resistenza di crack di l'emulsione di poliacrilatu anti-corrosione è u mortu impermeable: l'allungamentu di l'emulsione di polyacrylate è u mortu liquidu anti-corrosione è impermeabile hè più di 1 volte più altu di quellu di u mortar ordinariu mantinutu in e stesse cundizioni.In u casu di curazione secca, hè 2 ~ ​​3 volte più altu ch'è u mortar ordinariu, è a so rata di allungamentu pò ghjunghje à 900 × 10-6.Morte anti-corrosion à l'eau en emulsion de polyacrylate
A forza di trazione pò esse generalmente aumentata da 40% ~ 60%, è u so modulu elasticu hè di circa 50% ~ 63% di u mortar ordinariu.
Tuttavia, a deformazione iniziale di shrinkage di u mortaru impermeable anti-corrosione di emulsione di poliacrilatu hè solu 6% di quella di u mortar ordinariu.

Scopu di l'applicazione:
1. A struttura di l'edifiziu hè rinfurzata cù béton, è e strutture di difesa di l'aria civile sò impermeabili è a prova di perdite.
2. Trattamentu anti-seepage di diga di reservoir è porti.
3. Edifici di corrosione anti-chimica cum'è piscine d'acqua calda, discariche, magazzini chimichi, tanki chimichi, etc.
4. Riparazione di cimentu di pavimentu, ponte di ponte, tunnel è culvert.
5. Trattamentu anti-filtrazione per tetti, toilette è cantine di edifici industriali è civili.
6. Struttura Steel è béton armatu waterproof.
7. Anticorrosione in a pianta di trattamentu d'acqua.
8. Anticorrosione ambientale sana cum'è bioengineering, farmaceuticals, piante d'acqua di robba, etc.
9. Prutezzione di pipelines d'acqua, etc.


Tempu di Postu: Feb-28-2022