nutizie

Il dispersante è un agente attivo interfacciale con due proprietà opposte di lipofilia e idrofilia all'interno della molecola.

A dispersione si riferisce à a mistura formata da a dispersione di una sustanza (o parechji sustanzi) in una altra sustanza in forma di particelle.

I dispersanti ponu disperse uniformemente i particeddi solidi è liquidi di pigmenti inorganici è organici chì sò difficiuli di dissolve in liquidi, è ancu impediscenu a sedimentazione è a cundensazione di particeddi, furmendu reagenti anfifili necessarii per suspensions stabile.Houhuan chimicu R & D è pruduzzione di additivi a base d'acqua è additivi oliu-basatu in parechji industrii, categorie surfactant rilativi.

U sistema di dispersione hè divisu in: suluzione, colloide è suspensione (emulsione).Per a suluzione, u solutu hè un dispersante è u solvente hè un dispersant.Per esempiu, in suluzione NaCl, u dispersant hè NaCl, è u dispersant hè acqua.U dispersante si riferisce à u materiale dispersu in particeddi in u sistema di dispersione.Un'altra sustanza hè chjamata sustanza dispersa.

E funzioni di l'usu di dispersante di pigmentu industriale sò i seguenti:

1. Aduprà u dispersante di umidificazione per riduce u tempu è l'energia necessaria per compie u prucessu di dispersione, stabilizzà a dispersione di pigmentu dispersa, u promotore di adesione PP, mudificà e proprietà di a superficia di e particelle di pigmentu, è aghjustate a mobilità di e particelle di pigmentu.

2. Reduce a tensione interfacial trà liquid-liquid è solidu-liquid.Dispersanti sò ancu surfactants.I dispersanti sò anionici, cationici, non ionici, anfoteri è polimerici.Trà elli, u tipu anionicu hè utilizatu più.

3. Dispersant un agent ausiliariu chì pò migliurà a dispersibility di materiali solidi o liquidi.


Tempu di Postu: Aug-03-2022