Dispersante hè un agente attivu interfaciale cù duie proprietà opposti di lapofilicità è l'idropi in a molécula.
A dispersione si riferisce à a mistura furmata da a dispersione di una sustanza (o parechje sustanzi) in una altra sustanza in a forma di particelle.
I dispersanti ponu uniformemente disprezzi i pigmenti solidu è liquidu chì sò difficiuli di dissolve in Liume è informendu i riagensi di stabili. Houhuis chimica R & D è produzzione di additivi basati in acqua è Additivi basati in l'oliu in diverse l'industrie, categorie di superficiali.
U sistema di dispersione hè divisu in: suluzione, colloide è sospensione (emulsione). Per suluzione, solute hè un dispersi è i solventi hè un dispertante. Per esempiu, in soluzione di NACL, i dispersidante hè nacl, è a dispertante hè acqua. U dispersant si riferisce à u materiale disperse in particelle in u sistema di dispersione. Una altra sustanza hè chjamata sustanza dispersata.
E funzioni di utilizà i dispersi di u pigmentu di l'industriale sò a seguente:
1. Aduprate i dispersi di umidi per riduce u prucessu di dispersione, stabilizzà a dispersione di a rivista cuntestatu, promoteria PP di superficia, è inscrivite a mobilità di e particelle piaccilità.
2. Reduce a tensione interfaciale trà liquidu liquidu è solidu-liquidu. I dispersi sò ancu surfactanti. I dispersi sò anionici, cationi, micca ionichi, ampricici. Trà elli, tippu anionicu hè adupratu più.
3. Dispersant un agente auxiliariu chì pò migliurà a dispersibilità di materiali solidi o liquidi.
Tempu post: Aug-03-2022