nutizie

Per pintà u muru, avete bisognu di sceglie u tipu di pittura è pittura d'acqua.Ognunu di elli hà i so vantaghji è caratteristiche.Dunque, decideremu secondu e so caratteristiche funziunali quandu sceglite.In ogni casu, prima di tuttu, avemu bisognu di tutti per prima Fighjate à i disadvantages di pittura d'acqua.Avete bisognu di cunnosce i so svantaghji prima di pudè usà.Inoltre, assai persone ùn sanu micca quale hè a diffarenza trà pittura d'acqua è pittura.

nutizie24124

I disadvantages di pittura à l'acqua

I rivestimenti à l'acqua anu esigenze elevate nantu à a pulizia di u prucessu di custruzzione è a superficia di u materiale.A causa di a grande tensione di a superficia di l'acqua, a terra hè prubabile di pruvucà a diminuzione di a film di revestimentu;a stabilità di dispersione di i rivestimenti à l'acqua contr'à e forze meccaniche forti hè povera, è u flussu in u pipeline di trasportu cambia rapidamente Quandu i particeddi dispersi sò cumpressi in particeddi solidi, a film di rivestimentu serà pitted.Hè necessariu chì a pipeline di trasportu hè in bona forma è u muru di a pipa hè liberu di difetti.

A pittura à l'acqua hè assai corrosiva per l'equipaggiu di revestimentu, cusì hè necessariu un rivestimentu anticorrosione o materiale in acciaio inox, è u costu di l'equipaggiu hè altu.A corrosione di a pittura à l'acqua à u pipeline di trasmissione, a dissoluzione di u metale, a precipitazione di particeddi dispersi, è a pitting di a film di revestimentu, necessitanu ancu l'usu di tubi d'acciaio inox.

I rivestimenti à l'acqua di coccia anu esigenze più strette nantu à e cundizioni ambientali di a custruzzione (temperatura, umidità), chì aumenta l'investimentu in l'equipaggiu di cuntrollu di temperatura è umidità, è ancu aumenta u cunsumu d'energia.U calore latente di l'evaporazione di l'acqua hè grande, è u cunsumu d'energia di coccia hè grande.I rivestimenti electrophoretic catodichi deve esse cotti à 180 ° C;i rivestimenti di lattice pigghianu assai tempu per asciucà completamente.I co-solventi organici cù un altu puntu di ebollizione pruduceranu assai fumi d'oliu durante a coccia, è sguassate nantu à a superficia di a film di revestimentu dopu a condensazione per affettà l'apparenza.

A diffarenza trà pittura d'acqua è pittura

1. Diversi significati

Pittura à l'acqua: Pittura chì usa l'acqua com'è diluente.Hà e caratteristiche di risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente, non-combustible è micca splusivi, emissioni ultra-bassu, low-carbon è sanu.

Pittura: Pittura fatta di benzene è altri solventi organici cum'è diluenti per decorate è prutegge l'articuli.I solventi di benzene sò tossichi è carcinogeni, anu elevate emissioni di VOC, sò inflammabili è splusivi, è contaminanu l'ambiente.

2. Diversi diluenti

Pittura à l'acqua: Aduprate solu l'acqua cum'è un diluente.

Pittura: A pittura usa solventi organici altamente tossichi, contaminanti è combustibili cum'è diluenti.

3. Diversi volatili

Pittura à l'acqua: soprattuttu a volatilizazione di l'acqua.

Pittura : volatilizazione di solventi urgànichi cum'è benzene.

4. Differenti esigenze di custruzzione

Pittura à l'acqua: Ùn ci sò micca esigenze speciali.Dopu un entrenamentu simplice, pò esse pittatu.Hè assai còmuda per pittura è riparà.In generale, ùn hà micca bisognu di l'assistenza di pruvisti di prutezzione di u travagliu prufessiunale o trattamentu speciale di prutezzione di u focu.In ogni casu, a pittura à l'acqua si secca relativamente lentamente à a temperatura di l'ambienti è hè assai affettata da a temperatura è l'umidità.

Pittura: Duvete passà per a furmazione prufessiunale è pratica prima di pudè pitture, duvete esse equipatu di pruvisti di prutezzione di u travagliu prufessiunale, cum'è maschere di gas, etc., è i fuochi d'artificiu deve esse pruibitu.

5. Differenti rendiment ambientale

Pittura à l'acqua: bassu carbonu, prutezzione di l'ambiente, risparmiu d'energia, emissioni VOC bassu.

Pittura: cuntene assai solventi organici, chì sò dannusu à a salute umana.

6. L'altri pruprietà sò diffirenti

Pittura à l'acqua: hè un novu tipu di pittura, a film di pittura hè suave è fina, a resistenza à i scratch hè peghju chè quella di a pittura, è u tempu di secca hè lento, ma a film di pittura hè una bona flessibilità è una forte resistenza à u clima. .

Pittura: A tecnulugia di u produttu hè maturu, a film di pittura hè piena è dura, a resistenza à i scratch hè forte, è u tempu di siccà hè cortu.

Dopu avè lettu a cunniscenza citata in questu articulu, aghju capitu i difetti di i vernici à l'acqua.I vernici à l'acqua anu esigenza relativamente elevata nantu à u prucessu di pulizia di u prucessu di custruzzione è a superficia di u materiale, perchè a tensione superficiale di l'acqua hè grande.S'ellu ùn hè micca pulita in u locu Altrimenti, l'effettu serà particularmente poviru, cusì pudemu sceglie secondu i so difetti, è sapemu ancu a diffarenza trà pittura d'acqua è pittura.


Tempu di Postu: Apr-27-2022