nutizie

Oghje, a ghjente presta attenzione à a prutezzione di u carbonu è di l'ambiente, per quessa, quandu u decoru, a maiò parte di a ghjente sceglie alcuni rivestimenti più amichevuli di l'ambiente.Oghje parlemu principarmenti di rivestimenti impermeabili ecologichi.I rivestimenti impermeabili sò principarmenti divisi in duie forme di rivestimenti: rivestimenti solubili in acqua (revestimenti à l'acqua) è rivestimenti basati in solventi.Allora chì hè a diffarenza trà sti dui rivestimenti impermeabili?

A diffarenza trà i rivestimenti à l'acqua è i rivestimenti basati in solventi pò esse dichjaratu da e seguenti prospettive:

A. Differenzi in sistemi di revestimentu

1. A resina hè diversa.A resina di pittura à l'acqua hè soluble in acqua è pò esse dispersa (dissolta) in acqua;

2. U diluente (solvente) hè diversu.I vernici à l'acqua pò esse diluiti cù DIWater (acqua deionizzata) in ogni proporzione, mentre chì i vernici à base di solventi ponu esse diluiti solu cù solventi organici (kerosene inodore, oliu biancu chjaru, etc.).

B. Differenti esigenze custruzzione di rivestimentu

1. Per l'ambienti di a custruzzione, u puntu di congelazione di l'acqua hè 0 °C, cusì i rivestimenti à l'acqua ùn ponu micca esse appiicati sottu à 5 °C, mentre chì i rivestimenti basati in solventi ponu esse appiicati sopra à -5 °C, ma a velocità di siccatura rallenta. falà è l'intervallu trà e piste serà allungatu;

2. Per a viscosità di a custruzzione, l'effettu di riduzzione di viscosità di l'acqua hè poviru, è a pintura à base d'acqua serà relativamente fastidiosa quandu hè diluita è ridutta in viscosità (a riduzzione di viscosità riducerà assai u cuntenutu solidu di u fluidu di travagliu di pittura. affettanu u putere di cupertura di u vernice, è cresce u numeru di passaghji di custruzzione), l'ajustamentu di viscosità basatu in Solvente hè più cunvene, è u limitu di viscosità affetterà ancu a scelta di u metudu di custruzzione;

3. Per l'asciugatura è a curazione, a pittura à l'acqua hè più dilicata, l'umidità hè alta è a temperatura hè bassu, ùn pò micca esse guaritu bè, è u tempu di seccu hè prolongatu, ma se a temperatura hè cale, a basa d'acqua. A pittura hà ancu esse riscaldata in un gradiente, è entrerà in un ambiente à alta temperatura istantaneamente.Dopu chì a superficia di pittura à l'acqua si secca U overflow di u vapore di l'acqua interna pò causà pinholes o ancu bubbles à grande scala, perchè solu l'acqua hè aduprata com'è diluente in a pittura d'acqua, è ùn ci hè micca gradiente di volatilizazione.Per i rivestimenti basati in solventi, u diluente hè cumpostu di solventi organici cù diversi punti di ebollizione, è ci sò parechji gradienti di volatilizazione.Fenomeni simili ùn saranu micca dopu à lampassi (u periodu di secca dopu a custruzzione hè cumpletu à u periodu di siccà prima di entre in u fornu).

C. Differenze in a decorazione di u revestimentu dopu a furmazione di film

C-1.Differente espressione di gloss

1. I rivestimenti basati in solventi ponu cuntrullà a finezza di i pigmenti è i fillers secondu a macinazione, è ùn sò micca fàciuli di addensà durante u almacenamentu.Agghiuncennu resine per cuntrullà u PVC di rivestimentu (pigmentu-à-base ratio), additivi (cum'è agenti matting) per ottene cambiamenti in u gloss di a film di revestimentu, U gloss pò esse matte, matte, semi-matte, è high- gloss.U gloss di pittura di vittura pò esse altu cum'è 90% o più;

2. L'espressione lucida di i vernici à l'acqua ùn hè micca larga cum'è quella di i vernici à l'oliu, è l'espressione lucida hè povira.Questu hè chì l'acqua in a pintura à l'acqua hè usata cum'è diluente.E caratteristiche di volatilizazione di l'acqua facenu difficiule per i vernici à l'acqua

sprime più di 85% di alta lucentezza..

C-2.Espressione di culore sfarente

1. I rivestimenti basati in solventi anu una larga gamma di pigmenti è fillers, inorganici o organici, cusì parechji culori ponu esse aghjustati, è l'espressione di u culore hè eccellente;

2. A gamma di selezzione di pigmenti è fillers per i vernici à l'acqua hè chjuca, è a maiò parte di i pigmenti organici ùn ponu micca usatu.A causa di u tonu di culore incomplete, hè difficiule di aghjustà i culori ricchi cum'è vernici basati in solventi.

D. Storage è Trasportu

I vernici à l'acqua ùn cuntenenu micca solventi organici inflammabili, è sò relativamente sicuri per almacenà è trasportu.In casu di contaminazione, ponu esse lavati è diluiti cù una grande quantità d'acqua.In ogni casu, i vernici à l'acqua anu esigenze di temperatura per u almacenamentu è u trasportu.Latti è altri malati.

E. Trascendenza Funziunale

I rivestimenti basati in solventi sò per suprattuttu prudutti organici, è i prudutti organici anu una seria di prublemi cum'è a scissione di a catena è a carbonizazione in cundizioni d'alta temperatura.Attualmente, a resistenza massima di a temperatura di i prudutti biulogica ùn hè micca più di 400 ° C.

Rivestimenti speciali resistenti à alta temperatura chì utilizanu resina inorganica speciale in revestimenti à l'acqua ponu sopra à a temperatura di millaie di gradi.Per esempiu, i rivestimenti di l'acqua resistente à alta temperatura di a serie ZS ùn sò micca solu piglià in contu e proprietà anti-corrusione è anti-ossidazione di i rivestimenti cunvinziunali, ma ancu a resistenza à a temperatura alta à longu andà, finu à 3000 ℃, a temperatura alta, chì hè impossibile per i rivestimenti di solventi.

G. Differenzi in sicurità è prutezzione di l'ambiente

I rivestimenti basati in solventi anu potenziale periculu di sicurezza di u focu è l'esplosione durante a produzzione, u trasportu, u almacenamentu è l'usu.In particulare in spazii cunfinati, sò più prubabile di causà suffocation è splusione.À u listessu tempu, i solventi organici pruvucarà ancu certi danni à u corpu umanu.U casu più famosu hè u casu di u toluene chì causa u cancer, è u toluene ùn hè più permessu di esse usatu.U VOC di rivestimenti basati in solventi hè altu, è i prudutti cunvinziunali sò ancu più altu di più di 400. L'imprese sò sottu à una grande pressione nantu à a prutezzione di l'ambiente è a sicurità quandu pruducia è utilizate revestimenti di solventi.

I rivestimenti à l'acqua sò amichevuli di l'ambiente è sicuru in a produzzione, u trasportu, u almacenamentu è l'usu (eccettu per i rivestimenti pseudo-acqua di certi fabricatori informali).

Conclusioni:

I rivestimenti à l'acqua è i rivestimenti basati in solventi anu i so vantaghji è svantaghji.Perchè a ricerca nantu à i rivestimenti à l'acqua hè sempre immatura, u funziunamentu di i rivestimenti à l'acqua ùn pò micca risponde à i bisogni di a produzzione suciale.L'applicazione di rivestimenti di solventi hè sempre necessariu.A situazione attuale hè analizata è ghjudicata, è ùn pò micca esse denegata per una certa disadvantage di un certu tipu di pittura.Hè cresce chì cù l'approfondimentu di a ricerca scientifica nantu à i rivestimenti basati in l'acqua, un ghjornu, i rivestimenti novi ecologichi è sicuri seranu largamente utilizati in ogni angulu di a terra.


Tempu di Postu: 13-Jan-2022