Notizie

L'acidu acriciclicu hè un compostu organicu cù a formula chimica c3h4o2 è hè un fucile carboxlicu simplice cumpostu di un gruppu di vinile è un gruppu di carboxile. L'acidu acrilicu puri hè un liquidu chjaru, incolore cù un odore di punta di caratteristicu. Hè miscibile cù l'acqua, alcolu, etere è cloroformu è hè preparatu da u propilene ottenutu da i raffinerii.

L'acidu acrilica pò sottumandà a reazione caratteristica di l'acidu carboxlicu, è u sicondu currispondente pò ancu esse uttinutu da una reazzione cun l'alcolu. L'acilichi cumuni includenu acrilati di metil, acrilatu di mail, acrilatu etil, è 2-etylhexyl.

L'acidu acrilica è e so esters, da sè stessu o mischjati cù altri monomeri, purmìaranu per forze homopolimers o copolimisti. I monomeri cumunemente copolimeriamibili cun l'acidi acrilichi include mie, acrilonitrile, vinile chì chì cuntendu, Styrene, Butyene, è piace. Sti polimeri sò usati per pruduce una larità varietà di plastiche, catatings, accutivi, elastomini, polleglieri pollici è strisgi.

A cumpusizione di l'emilicu acrilica: una varietà di serie d'acilici d'acilici, acruttificiali, etincesi, cola butile, conservativa, primentazzatore, primariu, depoiler, deficiamer, rateramer, defo, dedoamer, defo, depoil, raseramer, defoamer, defo, depoil, etc.

L'acidu acrilica hè un sintesi organicu impurtante còmici materiale è un munomeru di resina sintetica, è hè un monomo di polemersione assai fast fast. hè un acidu carboxlicu simplice inutilicu cumpostu da un gruppu di vinile è un gruppu carboxil. L'acidu acrilicu puri hè un liquidu chjaru, incolore cù un odore di punta di caratteristicu. Hè miscibile cù l'acqua, alcolu, etere è cloroformu è hè preparatu da u propilene ottenutu da i raffinerii. A maiò parte di elli sò usati per fà acrilati cum'è acrilati di metil, ester etyl ester è l'estero idraticu. L'acidu acrilica è l'acrilinu pò esse homopolimerizzati è a copolimosciata, è i so policigli sò usati in fucori industriali, resine soinetiche, materiali superiori, materiali superiori, materiali di supersabine, materiali di superbescenti, è catagie.


Tempu post: mar-16-2022