nutizie

Dispersanti sò ancu surfactants.Ci sò tipi anionici, cationici, non ionici, anfoteri è polimeri.U tipu anionicu hè usatu assai.L'agenti dispersi sò adattati per i polveri o caking chì sò suscettibili à l'umidità è ponu esse aghjunti per alluntanà in modu efficace è impediscenu caking senza affettà u rendiment di u corpu.Pò esse largamente utilizatu in ogni tipu di dispersante in polvere di l'alimentariu è di medicina, alimentazione, cloruru d'ammoniu è altri dispersanti di fertilizzanti, dispersante di rivestimentu, dispersante di ceramica, detergente senza fosforu, dispersante di caolin, additivi di cimentu, dispersante di carta, dispersante d'acqua circulante è inhibitore di scala. , etc I prudutti hannu un bonu effettu anti-depositu.
U rolu di u dispersante hè di usà u dispersante di umidificazione per riduce u tempu è l'energia necessaria per compie u prucessu di dispersione, stabilizzà a dispersione di pigmentu dispersa, mudificà e proprietà di a superficia di e particelle di pigmentu, è aghjustà a motilità di e particelle di pigmentu.L'usi specifichi di dispersanti sò riflessi in i seguenti aspetti.
1. Per ogni tipu d'alimentu è medicina in polvere, u dispersante hà un effettu anti-cristalizazione eccellente, chì pò mantene a qualità di l'alimentu è a medicina da cambià in un longu tempu, è hè un agentu anti-cristalizazione eccellente è sicuru.
2. Hè un agentu anti-caking per fertilizzanti chimichi (in particulare chlorur ammonium, ammonium carbon), chì ponu mantene l'effettu soltu di sti sustanzi chì assorbanu l'umidità è caking è allargà a qualità di u pruduttu è u ciculu d'usu.
3. Cum'è un dispersante di pigmentu, pò esse realizatu l'interazzione trà stu pruduttu è e particelle di pigmentu per rializà a dispersione di pigmentu è assicurà l'uniformità di pittura.
4. Cum'è un aiutu di detergente in detergenti sintetici, stu pruduttu hà a funzione di disperse particelle di terra è di sapone di calcium, chelating particles multivalenti, è hà un forte putere di adsorption à particelle di terra.Per migliurà a decontaminazione di detergente di particelle, hè 5 volte più grande di u tripolifosfatu di sodiu cumunimenti utilizatu, è a capacità di dispersione di u sapone di calciu hè 6 volte più grande di u tripolifosfatu di sodiu.Havi un effettu anti-depositu megliu, anti-acid significativamente più grande di u tripolifosfatu di sodiu.
5. scale inhibitor è dispersant per rinfrescante l'acqua circulating pò effittivamenti firmavanu calcium carbonate, calcium carbonate scale, dispersant pò chelate ioni calcium, cusì chì a cuncintrazione di saturazione di ioni calcium cresce da parechje volte, quandu a cuncentrazione di ioni calcium hè assai altu, ci hè. pò ancu esse precipitazione scala, nantu à a superficia di i particeddi scala, impediscenu a scala da cugliera per furmà grandi particeddi è precipitazione, ancu s'è a furmazione di strata scala hè ancu assai solta, faciule da esse lavatu da l'acqua, in modu chì ghjunghje u scopu di prevenzione di scala, eliminazione di scala.

Traduttu cù www.DeepL.com/Translator (versione gratuita)


Tempu di Postu: Aug-05-2022