nutizie

In vernici a base d'acqua, emulsioni, addensanti, dispersanti, solventi, agenti di livellazione ponu riduce a tensione di a superficia di a pintura, è quandu sti riduzioni ùn sò micca abbastanza, pudete sceglie un agentu di sustrato di sustrato.

Per piacè nutate chì una bona scelta di l'agenti di umidificazione di u sustrato pò migliurà a pruprietà di u nivellu di a pittura di l'acqua, cusì parechji agenti di umidificazione di u sustrato sò agenti di livellu.

I tipi di agenti di umidificazione di u sustrato sò: tensioattivi anionici, tensioattivi non ionici, polisiloxani modificati in polietere, dioli di acetilene, etc. I requisiti basi per l'agenti di umidificazione di u sustrato sò alta efficienza in a riduzzione di a tensione superficiale, una bona cumpatibilità di u sistema (in particulare per l'acqua lucida). pittura basatu), di solitu sulubbili in acqua, bolla bassa è micca stabile bolla, bassu sensibilita à l 'acqua, è ùn pruvucarà prublemi di recoating è perdita di aderenza.

L'agenti di umidificazione di u sustrato cumunimenti usati sò l'addutti di l'ossidu di etilene (per esempiu, u tipu di poliossietilene-nonilfenol), u tipu di poliorganosilicu è i composti di polimeru fluorocarbonu non ionicu è altri tipi, di quale l'agente di umidificazione di u polimeru di fluorocarbonu per riduce a tensione superficiale hè l'effettu più significativu.

Un misconception, influenzatu da a publicità, hè chì l'effettu di riduzzione di a tensione di a superficia solu hè determinatu quandu hè a capacità di sparghjera di u revestimentu nantu à u sustrato chì hè più impurtante, è sta pruprietà hè ancu ligata à a cumpatibilità di u sistema è u propiu. tensione superficiale.

A capacità di sparghjera di un agentu di umidità pò esse determinata da a misura di l'area di sparghjera di un volumu datu (0,05 ml) di pittura nantu à un sustrato pre-coated dopu l'aghjunghje una certa concentrazione di l'agente di umidità di sustrato à a pintura.Agenti bagnanti.

In parechji casi, u valore di a tensione di a superficia statica ùn pò micca currisponde à l'abilità di umidificazione di a pittura durante a custruzzione, perchè a pintura hè in u campu di stress durante a custruzzione, è più bassa a tensione di a superficia dinamica in questu tempu, u più benefica per a molla.Surfactants fluorocarboni principarmenti riduzzione di a tensione di superficia statica, chì hè unu di i mutivi perchè l'applicazione di tensioattivi fluorocarboni hè assai menu estensiva cà quella di siliconi.

A selezzione di u solvente appropritatu pò ancu avè un bonu effettu di umidità di u sustrato.Perchè u solvente hè cumpatibile cù u sistema, a tensione dinamica di a superficia hè bassa.

Attenzioni particulari: se l'agente di umidificazione di u sustrato ùn hè micca sceltu bè, formarà una sola capa molekulari nantu à u sustrato, cusì a cumpatibilità cù u sistema di revestimentu ùn hè più bona, chì affetterà l'aderenza.

Diversi agenti di umidità ponu esse mischiati per risolve u sustratu più cumplessu.


Tempu di Postu: Aug-05-2022