prudutti

sbiancante fluorescente

breve descrizzione:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

caratteristiche chimichi

Sicondu a so struttura chimica, ponu esse divisi in cinque categorie:
1, tipu stilbene: utilizatu per a fibra di cuttuni è alcune fibre sintetiche, papermaking, sapone è altre industrii, cù fluoriscenza blu;
2, tipu di cumarina: cù struttura basica di cumarina, utilizata per u celluloide, plastica PVC, cù una forte fluoriscenza blu;
3, tipu pirazoline: usatu per lana, poliamida, fibra acrilica è altre fibre, cù culore verde fluoriscente;
4, tipu di nitrogenu benzoxy: usatu per fibri acrilichi è cloru di polivinile, polistirene è altri plastichi, cù fluoriscenza rossa;
5, u tipu di benzoimide hè utilizatu per poliester, acrilicu, nylon è altre fibre, cù fluoriscenza blu.

Introduzione di u produttu è caratteristiche

Fluorescent brightener (fluorescent brightener) hè un colorante fluoriscente, o tintu biancu, chì hè ancu un termu generale per un gruppu di cumposti.A so pruprietà hè chì pò eccità a luce incidente per pruduce fluoriscenza, perchè u materiale contaminatu hà un effettu simili di scintille di fluorite, cusì chì l'occhiu nudu pò vede u materiale hè assai biancu.

usu

A prima spiegazione teorica di a fluoriscenza hè vinuta in u 1852, quandu Stokes hà prupostu ciò chì hè stata cunnisciuta cum'è a Legge di Stokes.In u 1921 Lagorio hà osservatu chì l'energia di fluoriscenza visibile emessa da i tinti fluoriscenti era più bassu di l'energia luminosa visibile assorbita da elli.Per quessa, hà deduciutu chì i tinti fluoriscenti avianu a capacità di cunvertisce a luce ultravioletta invisibile in fluoriscenza visibile.Hà trovu ancu chì a bianchezza di fibri naturali puderia esse migliurata trattendu cù una suluzione aquosa di una sustanza fluoriscente.In u 1929, Krais utilizò u principiu di Lagorio per pruvà chì u rayon giallu era immersa in una suluzione di 6, 7-dihydroxycoumarin glycosyl.Dopu à l'asciugatura, si trova chì u biancu di u rayon era significativamente migliuratu.
U rapidu sviluppu di i brillanti fluoriscenti hà purtatu à certi persone à classificà cù l'avventu di tinture reattive è pigmenti organici DPP cum'è i trè rializazioni maiò in l'industria di tintura à a fine di u XXu seculu.
Parechje industrii anu cuminciatu à aduprà brillantanti fluorescenti, cum'è carta, plastica, pelle, detergente.À u listessu tempu in parechji campi high-tech ancu in l'usu di agenti sbiancanti fluoriscenti, cum'è: rilevazione di fluoriscenza, laser di tintura, stampa anti-falsificazione, etc., è ancu fotografia d'altitudine cù film d'alta sensibilità per migliurà a sensibilità. di lattice fotograficu, aduprà ancu agenti sbiancante fluorescente.

pacchettu è trasportu

B. Stu pruduttu pò esse usatu,,25KG,200KG,1000KGBAERRLS.
C. Store sealed in un locu frescu, seccu è ventilatu in casa.I cuntenituri deve esse strettu sigillati dopu ogni usu prima di l'usu.
D. Stu pruduttu deve esse sigillatu bè durante u trasportu per impediscenu l'umidità, l'alkali forte è l'acidu, a pioggia è altre impurità da mischjà.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi